جونم داعاش

خرید بک لینک

مغرور

متعصب

خودبین

کثیف

لا*ی

عوضی

دروغگو

خودخواه

ادم هر چی هست باشه!

صفت "نارفیق"هیچوقت بعد از اسمش نیاد!

±این روزا گورپدرش تنها کلمه ی مغزمه. گورپدر همه

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 219 تاريخ: چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت: 22:13

راستش گمونم به دعای سعید و شماهاس که حالم انقدر خوشه. خیلی! امروز صبح با بهترین حس های دنیا از خواب پاشدم. دیروز رو عالی گذروندم.۸۰ صفحه کتاب خوندم،یک ساعت و شش دقیقه قدم زدم،ورزش کردم،دوش گرفتم و خوابیدم.امروز هم عالی. چند ساعت پیش همینجوری که سیم جاروبرقی رو بیرون میکشیدم،سرخوش دور خودم میچرخیدم. جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 217 تاريخ: سه شنبه 30 خرداد 1396 ساعت: 1:23

تو مملکت من فرق بین پورن استار و دنسر و هنرمند مشخص نیست. هنوز هر دختری که قشنگ تر قر بده، هر دختری که بیشتر عشوه بریزه هر دختری که محکم تر شیک بزنه همون میشه اسطوره ی رقص! هر دختری که برهنه برقصه،هر دختری که موهاش تا کمرش باشه همون اسوه اس! اینجا جایگاه زن چیز بی معنیه! زن فقط به لوندی و... ولش کن جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 14:01

آه از این غم های ناگاه شبانه... اه از این روح مغموم!

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 8:37

تقریبا یک ماه دیگه،چالش چشم هارو ادامه میدیم

اگه یک ستون دیگه هم به عکس ها اضافه بشه دوست داشتنیه.

خالاصه که وارد عمل شید.

عکس ها از هر دو چشم، بدون ادیت،سیاه و سفید هم نباشه لطفا.

اینم ماحصل کار تا اینجا:کلیک

+میخوام یه کار جالبناک انجام بدم. همکاری لطفا.

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 4:07

این ورژن:

یه ویس گرفته بودم پر از فحش! پر از حال بد! پرررر از حال بد!

نمیذارم براتون. شب به خیر

+ دهنتو زندگی که دهنمونو!

بی ربط:من یه پک بزرگ چسب زخم دارم. برا وقتایی که باید خودم زخم هامو ببندم!

بیت بریک دنس گوش میدم،سورنا گوش میدم و برای بارهزارم تو گوگل سرچ میکنم عکس علی سورنا!

تازه! میام اینجا و گپ میزنم.

۲: با موزیک های سنگین مغز خود را به گایش رسانیده سپس میخوابد.

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 10:46

بذار توجیهت کنم عزیزم!

بدون اون چند صفحه جزوه،صد صفحه باید بخونی

که اگر نخونی واقعا میفتی! میفهمی صخره؟ دارم از افتادن میترسونمت!

الان دیگه قشنگ خواااااااهش میکنم بشین سر درس! باشه؟ خواااااااهش


±علی؟ توجیه درست بود یا توجیح؟

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 201 تاريخ: دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت: 16:45

صفحه بندی